AKREDITACE DOBROVOLNÍKŮ NA EYOWF 2011
28. 1. 2011 pátek 14:42
Důležité sdělení k akreditačnímu procesu na EYOWF 2011!
Milí dobrovolníci,
vaše akreditace na EYOWF 2011 proběhne v následujících termínech:
čtvrtek 10. 2. 13 – 22 hodin (S-klub)
pátek 11. 2. 8 – 22 hodin (S-klub)
sobota 12. 2. 8 – 12 hodin (ubytovací blok „E“)
Akreditace bude ve čtvrtek a v pátek probíhat v olympijské vesnici v Harcově, v S-klubu – vlevo od vchodu (prostory bowlingu), v sobotu bude přestěhována na ubytovací blok „E“. Popis cesty do Harcova v Liberci naleznete zde.
Dostavte se, prosím, na akreditaci v uvedených termínech s takovým předstihem, abyste se stihli akreditovat, popřípadě ubytovat a vyzvednout oblečení (pokud jej ještě nemáte) a byli tak včas na místě práce v den, který vám určil váš manažer. O vašich nástupech (časy a místa, kde budete v jednotlivé dny během festivalu pomáhat) vás bude informovat manažer vaší sekce, do které jste zařazeni - někteří manažeři tak již učinili, ostatní se na to chystají.
Děkujeme za dodržení termínu akreditace.
Pokud jste si zažádali o ubytování, je pro Vás zajištěno od pátku 11. 2., v případě, že jsme se s Vámi individuálně nedomluvili na dřívějším ubytování – např. NOC asistenti a dobrovolníci z dalších sekcí, kteří nám pomáhají už předcházející dny před začátkem festivalu.
Během akreditace obdržíte následující:
- akreditační kartu, díky které získáte přístup do všech areálů i dalších prostor spojených s festivalem, možnost využívat shuttle busů a veřejné MHD zdarma
- TEAM Guide - český průvodce pro dobrovolníky
- My Guide - anglický průvodce pro všechny účastníky festivalu
- gastro pas, který vám umožní stravovat se v rámci festivalu
další dárky:
§ sluneční brýle s logem EYOWF
§ zápisník s tužkou na krk
§ obal na mobil na krk s logem EYOWF
§ látkový had na krk v brandu EYOWF
§ kulatá placka s týmáckou hláškou a logem EYOWF
§ pláštěnka
§ týmácké bonusy od partnerů
Všem moc děkujeme za spolupráci a těšíme se brzy na viděnou na EYOWF.
Vanda Šulcová, koordinátorka dobrovolníků
a Tereza Milerová, manažerka dobrovolníků
|